torsdag 10 januari 2013

Inget nyårslöfte om att bli smal .



Nu är jag tillbaks i Schweiz efter en jul och ett nyår i Svearike.
Det var lite jobbigt o åka hit igen, det måste jag erkänna..
Så därför bakade jag, Linnea, Ellinor och Fred lite tröstmuffins igår.
Allt går som vanligt lättare med fika :)
... Det tycker Fred också så därför tryckte han i sig 2 stora muffins, papper o allt hängde med..



Egentligen tänkte jag lägga in två små söta bilder här och en liten gullig film på när det bakas.
Men det vill inte så jag skiter i det. Det får bli en annan dag :)
Idag är jag nämligen lite slappis. Har precis kollat sista Twilight med hur dålig bild dom helst och en text som låg ca 30sekunder före..
Men jag är så slappis så jag orkade inte ens bry mig om det..


HEj!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar