onsdag 12 september 2012

Duktig tjej!



Jag är faktiskt impad av mig själv.
Jag kan så mycket! :)
Och dessutom, tro det eller ej, så har jag gått och blivit organiserad och jag planerar saker.
Känns så himla bra!

Jag pluggar härifrån just nu.
Var lite skeptiskt från början eftersom jag inte ens kan sköta pluggandet hemifrån.
Hur skulle det gå härifrån då liksom?
Men här bara gör jag alla uppgifter så himla bra, ordentligt och i tid (!!!) . Det är en ny upplevelse för mig och den är fasiken grym!
Sen är jag också duktig och har koll på vad Vera och Fred behöver ha med sig till skolan och dagis.
Jag lagar seriös mat o allt.. Känner mig nästan lite vuxen :)
Igår stekte jag till och med pannkakor. Det var nervöst och lite små stressigt. Speciellt med en gråtade Fred brevid. Men dom blev ta mig tusan perfekta! :D Vera tyckte det var dom godaste pannkakorna hon någonsin hade ätit. Tack hjärtat! ;)
Varje morgon när jag kommer upp säger hon också " Cornelia, jag tycker du är så fin idag".
Det är en bra start på dagen. Alla borde få en Vera kommentar varje morgon! :) Hon är go!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar