söndag 14 oktober 2012

Bra kväll :)


Idag fick jag en biljett av Fanny, som är sjuk, till Fun.
Så jag och Stina har varit på en litta konsert såhär på söndagskvällen.
Det var himla trevligt!! :)
Fun. var bra. Har bara hört två låtar men det gick ändå.
Kanske inte den bästa live musiken då det liksom dör ut lite i deras låtar men helt klart okej söndags underhållning.
Fattar dock inte varför sångaren hängde ut sin tunga hela tiden?!

Men förbandet, Walk the moon.
Dom var så jävla bra!!
Jag blev helt lyrísk redan första låten..
Kär blev jag också.. Snygg och kunde dansa, jäklarns...
Dom kommer tydligen tillbaks i mars. I'll be there!

Scweizare är dock stela människor.
Dom står där och gungar lite bara. Varför ens köpa en biljett och gå dit?
Jag och Stina öste järnet. Speciellt Stina! :)
Hon sjöng så hon överrösta sångaren tror jag :) haha!
Sen skrek hon typ 511 gånger " Det här är så jävla bra!"
Hon är allt rolig den där.. :)

Godnatt!!



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar