tisdag 2 oktober 2012

Lotta på bråkmakargatan.


Igår blev Vera arg på mig.
Hon är lite som Lotta när hon blir arg :)

Först ville hon inte leka med Fred, vilket jag sa att hon måste just nu.
Sen ville hon kolla på Ipaden men då sa jag till henne att hon fick göra det efter maten.
Hela hennes liv rasade samman!!
Hon blev jättearg och gick upp på sitt rum..

Efter typ 20min kom hon ner igen och hade packat en väska med kläder.. haha, hjärtat! :)
Hon förklarade att hon var faktiskt arg och ledsen på mig så nu tänkte hon flytta..
Hon kokade verkligen!
Jag sa att jag tyckte det var tråkigt om hon skulle flytta.
Men hon tänkte faktiskt göra det iaf...

Sen när hon skulle gå frågade jag om jag kunde få en hejdå-kram?
- Jaa, det kan du få!

Sen var vi glada igen och hon bor fortfarande kvar :) Skönt!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar