torsdag 4 oktober 2012

Jag ljuger så braaaa....



Jag läser en så himla rolig kurs på skolan nu.
Den handlar om typ sagor, gestaltning och sådär.
Jag älskar det!
Vi får typ leka teater, hitta på saker, överdriva och fjanta oss hela dagarna.
Det är liksom allt som jag är bra på :)
Speciellt överdriva. Inom det ämnet är jag expert!
Tror att det kan vara därför jag tvingade Vera att leka prinsessa med mig igår.
Så vi kunde gå runt i våra konstiga kläder och bara hitta på och överdriva hela dagen.
Det är roligt för Vera är också så bra på det, lite dramaqueen liksom.

Jag är helt fast i det här nu och kan knappt se skillnad på verklighet och fantasi längre.
Imorse när jag lämnade Fred på dagis så försökte jag få honom att göra en kungligvink och säga "var hälsad, du store hövding" till sin fröken......


...... Nej, haha :)
Nu hittar jag på igen.
Jag har inte alls bett Fred säga så men det hade varit kul.
Dock hade han aldrig gjort det.
Dels för att han är mer seriös och verklighetstrogen än mig
och dels för att han knappt kan prata än. Tror den meningen hade varit lite för komplicerad.


Jag är för rolig alltså! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar