måndag 1 oktober 2012

Sverige



Jag var hemma under helgen.
Vi hade begravning för farfar..
Med tanke på vad jag har för pappa och farbror så var det som väntat en väldigt "lätt" stämning.
Men sen sjöng Olivia en fin liten sång som knäckte oss alla.
(Fattar fortfarande inte att Olivia kan sjunga, jag visste inte det, varför kan hon och inte jag? )
Det var fint och himla sorgligt!
Fast jag känner ändå att det var väntat och skönt för farfar..

Sen blev det en fest helg, hej och hå!
Är man bara hemma en helg då lär man ligga i tänkte jag sen la jag i högsta växeln.
Det var en jobbig resa tillbaks hit till Schweiz igår. Fy tusingen..
Men jag hade himla roligt så länge det varade :) Tur man har fina och bra vänner!

I övrigt blev det en dyr helg.
Började med att pappa berättade att Expert hade utförsäljning.
Då gick jag in dit och köpte en dator.. Så nu har jag två (?!)
Sen tappade jag visst min mobil så displayen funkar inte längre.
Så himla typiskt!!

Yeye, det var kul o var hemma iaf :)
Nu är det tillbaks till verkligenheten.




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar