söndag 25 november 2012

Ångest..



.. Så där ja, lite kvällångest.
Vad trevligt att du dök upp!

I vanliga fall brukar jag bli lite stressad, impulsiv, destruktiv och tänker väldigt olkart när jag får sån här ångest.
Det är då jag bokar resor till Nepal, fixar ett jobb i Schweiz, köper en lägenhet, ringer på hundar på blocket samtidigt som jag trycker i mig 1kg lösgodis och pizza och sen mår så satans dåligt.. ja, lite sånna där saker.....
Den här gången tänkte jag försöka härda ut och inte göra någon stor förändring.
Hur länge kan det sitta i liksom?
Ett par gråtfilmer så borde det kännas bättre. Trycket borde lätta lite tycker jag.

Har haft mina finaste vänner här under helgen, vilket har varit supertrevligt och hur roligt som helst!
Så nu när dom åkte blev det så himla tyst och tomt ..
Familjen är i Sverige också så nu sitter jag själv i det här stora huset.
Det är ju upplagt för ångest om man heter Cornelia Libäck.

Håll ut!!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar