söndag 4 november 2012

Så mycket bättre



Har kollat på Så mycket bättre såhär på kvällskvisten.
Jag älskar det programmet :)
Det är så himla mysigt och sen gillar jag alla konstiga människor som är med.
Det är så kul o lyssna hur dom tänker.
Jag gillade Di Leva som tusingen när han var med.
Magnus Uggla har jag allt gillat. Han är skön tycker jag :)
Men nu gillar jag Olle..
Han känns sådär knepigt go liksom..
Och sen hade han himla roliga komentarer, som bara kom, hn tänkte liksom inte så mycket.

.. Men att skjuta lite vanligt svenskt heroin, en vanlig tisdageftermiddag, det ska tydligen vara helt olagligt.

Vad ska man kunna släppa loss i amerika? Dom kan ju för fan inte ens hantera hamburgare utan att missbruka det. Fetton som går runt och skjuter varandra i huvudet. Det är ju livsfarligt där!

Hahaha! :)
Det är så härligt ärligt!
Och hans sångtexterna hänger liksom inte riktigt ihop alltid.
Jag gillart!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar