torsdag 1 november 2012

I'm back!

.. Vi har varit utan internet i nästan en vecka här. Lite panik!
Men bra för min facebook tumme att få vila lite. Den började få blåsor.

Annars är livet enkelt här.
Min mammi och Olivia och Almida var här.
Det var mysigt värre :) Vi hade sjukt otur med vädret dock. Regn och blask.
Det är så konstigt här. Svänger så fort så jag hinner inte med..

För två helger sen såg det ut såhär

 
 
 
Och helgen efter såg det ut såhär ,





Det är så himla förvirrande!
Vad ska jag ha på mig?
Vad behöver jag ha hit för kläder?
Är det värt att skicka hit brädan nu?

Men nu börjar snön försvinna igen och det är soligt och fint.
Jag tror jag bara går naken helt enkelt..
Mormor har alltid sagt att man ska frysa in vintern och svettas in sommaren.
eller nått sånt...




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar