måndag 12 november 2012

Cancer


Kolla här rååå..



Sånna här enorma hårtussar bara lossar från mitt fina fylliga hår.
Blir ju inget kvar snart..

Jag tror jag har fått cancer.
Jag vet att det är utav behandlingen man tappar håret.
Men ni ska veta att kroppen är ett helt otroligt typ verktyg som
kan bota sig själv och läker ut saker och ting som inte är helt okej..
Kroppen kan typ ändra form om det skulle behövas.
Speciellt tjejkroppar har jag fått för mig.... Helt otroligt!
Så jag tror att min otroliga kropp har börjat bota sig själv mot cancern och därför tappar jag dom här stora hårtussarna hela tiden.

Svårt och veta bara vart min cancer sitter.
Det första man tänker är ju bröstcancer. Hittar inget konstigt där.
Då är min nästa tanke magcancer, men jag kan äta som vanlig, inget blod i avföring eller liknande.
I lungorna är det inte heller. Det fick jag nämligen farbror doktor att röntga i sommeras när jag trodde jag hade kol.
Jag vet inte vart den rackarns lilla tumören sitter.
Men jag måste hitta han snart innan allt hår har försvunnit..





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar