måndag 19 november 2012

helgen, tåg och tumören.


Var hemma i staen under helgen..
Allt blev försenat hela tiden. Jag missade tåg och bussar hejvilt och de jag kom med
dom vart försenade pågrund av självmord och ett självantänt tåg.
Har glömt mobilen hos 3 pers på en dag/natt också. Tankspridd tjej!
Men tillslut så kom jag både dit och tillbaks. Blev dock en kort helg eftersom jag mesta dels satt på tåget i skogen, brottades med folk på tågstationen eller cirkulerade med flygplanet i luften... typiskt!


Kolla här rååå...
Det är mitt knä som har fått ett stort blåmärke.
Jag kan inte minnas att jag ramlade eller slog i knät under helgen men imorse när jag vaknade såg det ut såhär. helt blå/brunt...
Men jag vet vad det är....
Det är cancern.. knäskålscancer... Värsta sorten!

Ja, jag vet inte hur det ska gå för mig nu..
Man har ju hört om den där knäskålscancern förr menar jag. Inte och leka med!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar