onsdag 4 april 2012

Fran ett skabbigt internetcafe.

HejHej!!

Nu har jag anlant. Jattemysig liten familj i en liten lagenhet. Jag och Sara fick ett eget rum, tack for det!
Toalett-biten ar dock ett stort problem. Jag vet inte hur jag ska gora, men jag maste tanka ut nagot snabbt for snart maste jag dit.
Dusch ar inte heller helt latt. Man ar inte sa frasch har direkt.
Jag hade samma klader fran festen i lordags tills mandag kvall. VIDRIGT!!
Men idag blev vi medlemar pa ett gym som har dusch. Far lov och erkanna att jag gor det mest for duschens skull, men lite traning kanske inte skadar heller. Vi far se....

Just nu har barnen skollov, sa himla typiskt!
Sa det ar helt verkligen lugnt om dagarna, jag far nastan panik.
Jag har redan tankt ut massor av losningar pa deras problem, som fattigdom, vattenbiten o allt det dar.

Men jag har iaf haft klasser pa eftermiddagarna for dom barnen som behover lite extra hjalp.
Dom ar verkligen hur sota som helst.
Ska forsoka lagga ut kort nagon dag.
Det gar inte ga ut pa internet pa min mobil tyvarr sa allt blir lite krangligare. Men det kanske kan losas..

Ha det fint dar hemma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar