måndag 9 april 2012

Happy birthday!

Idag har jag varit pa ett Nepalesiskt fodelsedagskalas, det var en upplevelse minnsan!!
Det borjade med att vi sjong och dom tog fram en tarta, som hemma typ..
Men sen skarde dom upp tartan i bitar och matade fodelsedagsbarnet. Vi andra stog och tittade pa.
Ska tillaggas att dom ater med handerna har sa dom matade honom alltsa med sina smutsiga hander.

Nar han hade atit tva bitar borjade han mata oss andra.
Sa idag har jag atit tarta ur en killes hander, tillsammans med typ 15 andra.
Det var ju lite mys!! :) haha..
Och nar jag glufsade med min mun pa hans hander sa sager han Thank you, thank you!
Jo, varsegod du... 

Nar alla hade blivit matade skulle vi kleta in resten av tartan i hans ansikte..
Okej?!?!
Jag kletade och at.. Mums ;) 


Ja, det var mycket konstigt kalas men det ar tydligen sa det gar till har.
Det sag himla kul ut, jag skratta sa jag nastan kissa pa mig. :)

Och hans klader :) haha!!
En beige manchesterkostym. Finkladd pa sin stora dag ;)






2 kommentarer:

  1. Kanske nåt att importera till Sverige... det där firandet? Vem är först att fylla år när du är tillbaks? ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, kanske det :) Jag tror det blir Felicia som blir forsokskanin isf :)

    SvaraRadera