lördag 14 april 2012

Nyar!!


Nu ar det ar 2069 har i Nepal. Idag har vi varit till Bhaktapur och firat lite.
Hembrant, egen gjord ol och massa mat. Maten kletades aterigen in i folks ansikten, jag forstar verkligen inte det men det ska tydligen ge tur. Jag fick ocksa lite youghurt i pannan, tack!


Jag hann aven med att dreja lite. Det var svart och den gamla gubben som hjalpte till var inte alls nojd med min insats. Han slog mig till och med pa handerna for jag var sa dalig, hart ocksa! Om han hade lamnat mig ifred tror jag det hade gatt battre, jag kan faktiskt inte nepali sa det hjalper inte att han tjatar pa mig.







Han var himla sot sa det gor inget att han slog mig lite.


Expert pa nepalesikposition!
Han bara vek ihop sig.





Jag var sugen pa lite gott, och vips hade jag 
ett helt gang artskidor i handen.
Inte riktigt min tanke men det var ju ocksa gott.



Hembrant, inte gott!! 



Har sitter vi pa golvet och ater med handerna
som varldens mest naturliga sak.



- Sara, jag tror jag har nagot i pannan?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar