tisdag 10 april 2012

Nepalesiskposition.


Jag tvattade lite klader igar. Det var en ny upplevelse!
Jag intog Nepalesiskposition och sen var det bara att borja skrubba med handerna i den dar baljan.
Tveksamt om det blev renare men det luktar battre om kladerna nu iaf.
Sen fick jag bege mig upp pa taket och forsoka hanga kladerna dar.
Inatt var det storm och sporegn sa nar jag gick upp pa taket imorse var det klader overallt och det var valdigt mycket blotare nu an nar jag hangde dom pa tork, typiskt!
Stog en tant dar upp och tittade pa mig nar jag gick runt och plockade klader. Hon har nog inte fatt ett bra intryck av blonda manniskor ;)




Tog ett litet kort pa toaletten ocksa. Den ar mysig!
Man kan inte sitta forlange inte for da far man kramp i benen..
Jag kommer ha grymt starka ben nar jag kommer hem for man sitter sahar hela tiden (nepalesiskpostition har jag och Sara dopt den till). Pa toa, nar man tvattar, nar man ater, nar man bara umgas..
 Och jag som ar stelast i varlden, jag haller pa att ga av!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar