tisdag 10 april 2012

Gymmet.


Jag blev ju medlem pa ett gym sa jag skulle kunna duscha oftare.
Hade inte tankt mig att trana sa mycket, bara crosstrainer nagon gang ibland sadar.
Min plan har gatt helt at helvete.
Duscha kam jag gora, men bara i kallvatten. Det ar fruktansvart kallt!!
Sen har vi blivit kompisar med en riktig bicepskille pa gymmet sa nu maste jag trana ocksa.
Det ar inte lite heller utan det ar tills jag haller pa och ramlar omkull.
Traningsvark och en kalldusch pa det, jo man tackar! :)



1 kommentar:

  1. Hej Cornelia, roligt att läsa din blogg. Hoppas att du har det bra trots att du får duscha kallt, äta lika mat varje dag och sova i en stenhård säng. Livet är inte som hemma där man tar allt för givet ;-)
    Här har det regnat hela dagen.
    Ser fram emot att få läsa fler inlägg från dig.
    Ha de så bra!
    Kram från Margrét och Ola

    SvaraRadera