torsdag 31 maj 2012

Älska överraskningar!

När jag kom tillbaks till hotellet efter min frukost idag så hade jag ett paket som väntade på mig i receptionen.. Mycket konstigt men trevligt ändå :) Oklart vem det var ifrån. Dom sa något namn som jag inte känner igen.

Gick upp på rummet och öppnade den ihop knutna påsen.
Det är helt klart den konstigaste present jag någonsin fått!
4 tomma vita papper.
En värmetång.
Tvättmedel
2 öppnade tandkrämstuber
En burk med 3 olika sorters pulver i.
En kniv
En sked
En mugg
Och ett papper där det stog att gud är med mig för mitt mycket goda arbete, jag behöver aldrig mer känna mig orolig för dom ska vaka över mig.

Öhm, Tack så hemskt mycket!
Tror jag...

2 kommentarer:

  1. Glömde ju.. Det jag ett öppnat paket med müseli i också :)

    SvaraRadera
  2. Glömde ju.. Det jag ett öppnat paket med müseli i också :)

    SvaraRadera