torsdag 10 maj 2012

Djungelsafari


Har sitter jag, snorig och skitig!
Jag har verkligen kommit in i det Nepalesiska livet ordentligt nu..
Jag har till och med borjat ga valdigt sakta. Och tider, vad ar det?

Imorn ska jag trotsa min valdigt jobbiga forkylning och ge mig ivag pa lite djungelsafari.
Man ska tydligen rida runt pa en elefant och sen ska man aven ga runt i den dar djungels till fots.
Da ska man fa se noshorningar, hyenor, krokodiler och laskiga bjornar. Har man tur kan man ocksa fa se en och annan tiger.

Laste pa lite om detta djugelsafari och jag angrar nastan att jag gick med pa det.
Det stog att det var valdigt farligt och att det da och da hande olyckor. (att folk blev uppatna)
Sen stog det hur man skulle bete` sig om man blev attackerad av djuren.
Ibland skulle man springa, ibland skulle man klattra upp i natt trad och ibland skulle man inte rora sig alls. Det ar lite svart att komma ihag vad man ska gora nar.
Kanns som att spring och skrika ar det jag kommer anvanda om det hander nagot. 

Och nagon utav bjornarna gillade inte manniskors ogon sa dom attackerade ansiktet om dom fick chansen. Hur dom nu vet att det ar sa?!

Jag har iaf inte planerat att bli attackerad overhuvudtaget och om det kanns som att djuren har en dalig dag da sitter jag nog bara kvar pa elefanten hela tiden.
Och om elefanten har en dalig dag da stannar jag helt enkelt inne pa hotellet.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar