torsdag 3 maj 2012

Mitt nya hem.


Jag forstog att vi skulle byta ner oss i standars nar vi bytte stalle att bo och jobba pa..
Men dar vi ska bo nu alltsa... Jag vet inte ens om det platsar pa en standard skala.
Det ar sa jakla morkt dar inne, men dom sa till oss att oppna den stora platdorren om vi ville fa in lite ljus. Problemet ar bara att den stora platdorren leder ratt ut pa gatan, sa du ligger jag helt plotsligt min sang fast typ ute pa gatan.

Dom varnade oss for huset brevid ocksa, drogavvanjning. Kanns tryggt med tanke pa platdorren som oppnas latt fran utsidan ;) Pappan i huset skulle forsoka fixa det har for jag kanner mig inte helt bekvam med att sova i ett rum dar vem som helst kan oppna fran utsidan nar jag ligger dar.. 

Sjalva barnhemmet verkar bra annars. En sa liten och sot tjej dar, 9 manader bara. Jag ar redan helt sald pa henne. Sen ar det nagra till tjejer dar som jag inte traffat an, dom var i skolan nar vi kom dit.

Men det har kommer vara bra for mig! Jag kommer uppskatta allting hemma sen, helt galet mycket!
Rent, frascht, luktar gott, olika matratter, godis, duscha hur lange man vill, sitt- toalett, tvattmaskin, dricka vatten ur kranen. Jag saknar till och med att fa vara ensam en liten pyttestund. Da har det gatt langt for det ar inte ofta jag vill vara sjalv inte :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar