tisdag 29 maj 2012

Sista jobbdagen!



Idag ar det typ min sista jobbdag..
Kanns lite sorgligt anda..
Ar dock valdigt glad over att jag aldrig mer behover folja tjejerna till skolan.
40 min promenad i 35 graders varme, uppforsbacke hela vagen!!!
Jag ar sa nara doden varje gang sa det forstar ni inte.
Dom ar sega dom har nepaleserna alltsa. "No problem" sager dom hela tiden..
Ohm jo, for mig ar det ett problem vill jag lova!

Forsta manaden har var den segaste jag nagonsin varit med om, men manad nummer tva har gatt sa jakla fort.
Resten av dagarna nu ska jag bara slappa runt har. Tre dagar tror jag det blir.
Lite shopping, mycket mat och mycket avskedsfest :)
Sen pa lordag borjar jag min 32 timmar langa resa hemat.
Kanner mig trott, hungrig, svullen och irriterad bara jag tanker pa det..
.... 32 timmar, det ar en lang tid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar