lördag 5 maj 2012

Impulsiv tjej!


Nu har jag flyttat igen!
2 nätter bodde jag i garage-rummet sen fick det fan vara nog alltså.. Nån måtta får det vara, jag är ändå svensk inte nepales. Jag tänker inte anpassa mig till vad som helst.

Så nu bor vi på ett hotell. Känns så himla bra! :)
Vi kommer bo här resten av tiden så vi lyckades få till ett riktigt bra pris.
Ett rum som är helt okej, frukost, varm vatten, fritt wi-fi. För detta kalas betalar vi 35kr/natt.
Så här ligger jag nu och bloggar på mobilen, ska snart ta en riktig dusch, sen sova i min rena säng med en mjuk kudde. Frukosten serveras till rummet.. Det är vardagslyx det! :)

Vi kommer iaf fortsätta jobba på barnhemmet. Dom är så jäkla gulliga :) Imorn ska jag försöka lägga upp lite bilder på dom. Jag trivs jättebra där bara jag slipper sova där. Men det är ett slitsamt jobb.. Ojoj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar