onsdag 16 maj 2012

Kom och kop!!!


Jag har hittat massa tjejor fran olika byar har som sitter och stickar och gor massa fina saker. Det ar sa dom forsoker forsorja sig.. Dock valdigt varma saker for att anvandas i Nepal. Mojligtvis att det gar att anvanda i bergen kanske, jag vet inte. Jag har iaf kopt lite grejer till mig sjalv. Det ar sa sjukt billigt sa jag tankte dela med mig lite till er om ni vill ha :)

Jag tror att det gar o fa i typ vilken farg som helst. Sa om ni vill ha tar jag med mig det hem.
Fraktfritt och allt ;) Nar jag levererar kan ni bjuda pa lite fika bara. Hembakat duger bra... 


                                                                                 
                                                        Mossa med skarm - 30 kr.

                   
                                                                 Planbok - 20kr.

                  
                                                                  Vantar - 25kr.


                                                                   Langa sockor - 35kr.

                                                                     
                                                                     Mossor - 30kr.

Finns tusentals olika vaskor, korta sockor, nagot som ar som skor och sockor i ett.. Ett helt rum fullt!



1 kommentar:

  1. åh, en sån där skärmmössa skulle jag vilja ha! :) en grå en! jag kan bjuda dig på väldigt god kladdkaka, :)

    SvaraRadera