söndag 13 maj 2012

Chitwan

                                    Den dar lilla bambupinnen hade guiden att skydda oss med.
                    Dessutom hade han bara flip-flop pa sig. Hur ska man kunna springa ifran en noshorning i det?!           









Nu har jag varit i djungeln.. Det var svettigt!
Jag var livradd och helt skakig hela tiden.
Och elefanten som skulle vara min trygghet var sa groteskt stor, fy fan...
Vi fick iaf se massa laskiga djur och vi kom sa himla nara. Jag var nara att borja grata men elefantchafforen styrde elefanten rakt mot faran..
Jag hade tyvarr inte riktigt tid att ta kort for jag hade fullt upp med att halla i mig och att andas men nagra fick jag iaf till .
Jag blev inte attackerad en enda gang iaf, det var skont! :).
Bara av myggor..
Nar marker man om har fatt malaria?
Jag hade visst inte vaccinerat mig mot det och nu ar mina ben fulla av myggbet.
Javla oflyt hela tiden!



1 kommentar:

  1. Jag dör, ta med den sovande elefanten hem tack!

    SvaraRadera